وإتجرأ وقالي كمان عاوز من قلبي أخلعك
وكل ده عشان حبيته وإتمنيته
غلطة مني أنا اللي حبيتك وكنت بدلعك
عاوز حبيب يوريك العذاب أشكال وألوان
عاوزه يخليك تقول ياريت اللي جرى ما كان
غاوي عذاب من الأحباب ودي غلطتي
عرفت متأخر أوي وبجد وبعد فوات الآوان
يا اللي مالكش حبيب ولا في الطيب نصيب
عاوز قلب آسي يخلي فكرك يودي ويجيب
غلطة مني أنا ما كنتش أعرف أبدا
إن قلبي وحبي الطيب بقى بالنسبالك عيب
أنا لازم أتغير وأحيرك وأخليك كمان تتألم
وأدوخك وأسهرك وتفضل تشتكي وتتكلم
لو هو ده الخب اللي إنت بتتمناه
أنا هوريك العذاب والويل وأوريك إني معلم

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق