توبة يا الله
قالوا في القنوات عشان تكون محروس
تتوضأ خمس مرات.ها تقتل الفيروس
إرجع لربنا وتوب وصفي نيتك
ربك يستر بس ياخسارة عل النفوس
لو كلنا إيد واحدة زى زمان مع بعضنا
لو كلنا رجعنا مع نفسنا بالنية لربنا
الغمة هتروح ونبقا فل الفل
ولا ها يبقا حد أبدا في العالم زيينا
رسالة من رب العباد وكمان إنذار
لا اله الا الله حبسهم الليل والنهار
طردهم من بيوته ورفضهم
جربوا واتقوا وصلوا بقا في الدار
راحوا فين العرافين والأطبة والعلماء
كله ركع وسجد ورفع إيده للسماء
وقال يارب إرفع مقتك وغضبك عنا
جبت الداء يارب ومن عندك الدواء
إحنا نتقي ربنا ونعمل اللي علينا
وندعي لربنا ونرفع للسما إيدينا
ونلزم بيوتنا شوية ونسمع الكلام
رب العرش قادر يعفو عنا ويعافينا
جمال رمضان

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق